Tuesday 8 January 2013

Kedatangan Isa yang ke2 dan Hari Kiamat

Sa-Rang MenangisSatu hari, Tuhan menunjukkan masa depan terdekat untuk gadis Kecil Korea. Beliau memberikan beliau pengalaman rohani  yang berkuasa dan bercakap melalui dia kepada semua orang di Bumi. Beberapa hari lalu, Sa-rang telah ditunjukkan hari terakhir duniasementara dia tidur dan terjaga. (Yoel 2:28) Beliau melihat bahawa hanya beberapa orang telah dibawa sampai ke syurga, dan selebihnya di Bumi telah dibakar oleh Matahari.
Ia adalah seperti hari-hari Lot, apabila kebakaran dan sulfur hujan dari Syurga dan memusnahkan Sodom dan Gomora. (Kejadian 19) Sa Rang melihat orang banyak seperti pasir, jatuh ke dalam neraka selepas mereka ditimpah hujan api dan belerang.




Sarang: Saya melihat laut berdarah api mendidih di dalam neraka. Dan ada asap naik ke langit. Langit begitu gelap dan suram, jadi saya tidak dapat melihat penghujung. Saya melihat tersebut binatang bersayap yang terbang di atas langit, dan menjerit. Ia adalah begitu menakutkan dan menakutkan.
Binatang bersayap melemparkan penghinaan dahsyat pada penduduk di sana, mengatakan "Anda Adakah Tiada apa-apa Tetapi Mengkomitedkan Dosa!" Orang menangis keluar di laut kebakaran berkata, "Tolong selamatkanlah daku!" Bagaimanapun, semakin kuat mereka menjerit, lebih banyak penyeksaan dipergiatkan . Binatang menikam pada orang dengan pedang.
Terdapat banyak cacing kecil yang memakan orang. (Mark 09:48) Saya benar-benar takut, tetapi kemudian saya mendongak ke langit, dan saya melihat Kerajaan Syurga, dan saya tidak berasa takut lagi. Saya berasa takut melihat Neraka, tetapi apabila saya melihat Syurga, saya telah dipenuhi dengan Kebahagiaan.
Apabila saya melihat dengan teliti, saya melihat malaikat-malaikat terbang di atas langit, menyanyi. "Segala puji Tuhan! Sembahlah Tuhan! "

Selepas pengalaman ini, saya menjadi sedar lagi. Saya rasa seperti saya hanya datang kembali dari Syurga dan Neraka. Selepas pengalaman rohani, saya berfikir kepada diri saya, "Saya akan pergi ke syurga SEBARANG pada kos, dan saya tidak akan pergi ke neraka." Saya fikir terdapat hampir tiada siapa yang akan disimpan di dalam dunia. Kerana saya hanya melihat 30 orang yang berada dalam kereta Syurgawi, dan baki penduduk di sana yang hidup di bumi telah dicampakkan ke dalam neraka.
Ia mungkin kurang dari 30 orang. Kerana ia mengatakan dalam Lukas 17:26 bahawa hari Anak manusia, yang merupakan akhir dunia, adalah seperti zaman Nuh. Dan bilangan orang dalam bahtera Nabi Nuh adalah hanya 8. Hanya 8 orang telah diselamatkan pada zaman Nuh. Jadi saya fikir yang bilangan orang-orang yang akan disimpan adalah sangat sedikit.
Jadi mulai sekarang, saya benar-benar bertekad untuk berjaga dan pergi ke Syurga dengan apa cara sekalipun. Tuhan berkata yang kedatangannya sudah dekat. Walau bagaimanapun, tiada siapa yang tahu hari yang tepat dan jam. (Matius 24:36) Oleh itu, kita mesti sentiasa sedar dan bersedia untuk menemui Tuhan! (1 Tesalonika 5:2) Kerana kamu sendiri tahu benar-benar, bahwa hari Tuhan datang seperti pencuri pada waktu malam.Tuhan! Terima kasih untuk pengalaman yang berharga ini. I Love You!








0 Comments
Comments